Platile on-line  

De obicei românul își scoate salariul de pe card imediat și îl ține în portofel. Sunt și unii care plătesc cu cardul la POS, dar sunt foarte puțini cei care platesc online. Care sunt motivele?
- nu au incredere să dea datele personale pe internet, adică le este frică de hackeri
- le este teamă să cumpere lucruri înainte sa le vada. De exemplu, biletele la concerte, pachetele turistice se vând destul de bine pe internet. Aici nu are ce sa nu mearga bine, dar lucrurile se schimbă în momentul în care se dorește cumpărarea unui tricou sau a unui laptop spre exemplu.

În ultimul timp îmi place să țin banii pe card și scot bani numai când trebuie să ies la un suc sau să mănânc în oraș, pentru că e destul de aiurea să plătești într-un bar sau restaurant cu cardul și să nu lași nici un tips, așa că prefer să plătesc cu cash.
Azi, datorită căldurii de afară am preferat să plătesc factura la distrigaz on-line. Toate bune și frumoase, chiar nu mi-au pus prea multe întrebări, dar am rămas surprins când am primit mailul de confirmare a plății. Mi-au luat 3 RON comision de tranzactionare. Nu e o suma mare, dar nu îi văd justificarea. Până la urmă eu doar le-am introdus banii în cont...

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

3 comentarii

  • Anonim  
    6 august 2008 la 19:06

    Nu stiu de ce ti-au luat un comision asa mare ca la mine se fac automat. Am si uitat ce e aia sa platesc o factura la utilitati. La Raiffeisen exista un sistem de plata online care te scuteste de orice bataie de cap. Practic, nu trebuie decat sa-ti lasi niste bani pe card si asta e tot.

  • Tykryt  
    7 august 2008 la 11:18

    Chiar prin Raiffeisen am platit.
    Daca banca imi lua 3 ron mai ziceam, dar daca mi-au luat cei de la Distrigaz e de comentat.

  • Anonim  
    7 august 2008 la 14:59

    stai jos 4

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.