Leapşa - Maşina visurilor mele -Ford Cobra  



De când eram în liceu Ford Cobra a rămas maşina visurilor mele. Pe atunci am văzut-o intr-un top al celor mai tari maşini din toate timpurile, dar nu mi-a plăcut foarte mult, chiar mă miram de ce nu e pe primul loc un Porsche, Ferrari sau Lamborgini, apoi am văzut un documentar despre ea, am vazut-o şi live şi a devenit maşina visurilor mele.
În 2006 a apărut ultimul model Ford Cobra, cu mai mulţi cai(605 cp la 6750 rpm), motor de 6.4 litri in 10V, cutie de viteze in 6 trepte.

Lepşa primită de la GoguBloggeru. Dau şi eu leapşa tutror bloggerilor care mă citesc şi care vor să scrie despre maşina visurilor lor.

Video >

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

5 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.