Stiri de ultima ora de la 9am  

Cam de 2 ani sunt abonat la newsletterul de la 9am. Mi-au placut de la inceput pentru modul in care sintetizaeza subiectele zilei.
De cateva saptamani am observat ca au introdus un fel de breaking news, prin care trimit mailuri abonatilor in cazul in care se intampla ceva foarte important, de ultima ora. Mi s-a parut o decizie inteleapta a lor, considerand ca vor sa isi tina la curent abonatii cu ultimele stiri.
Ultimele stiri de ultima ora pe care le-am primit de la ei m-au socat, pentru ca suna cam asa:

Ultima ora : Adrian Mutu: M-am gandit sa merg la un exorcist

Ultima ora : VIDEO: Supermodelul Adriana Lima prezinta sutienul de 5 milioane de dolari

Deci astea sunt stiri de ultima ora de la un site important si serios asa cum se vrea 9am. Daca eram interesat de aceste stiri ma abonam la newsletteul de la can-can sau click.
Data viitoare cand mai primesc asemenea stiri "de ultima ora" o sa caut si textul unde scrie click aici pentru dezabonare.

O stire de ultima ora in legatura cu 9am spune ca InternetCorp, unul din cei mai mari publisheri online din .ro, isi restructureaza zilele acestea activitatea, analizand daca vor inchide o parte din cele 17 siteuri pe care le au in acest moment(Orlando).
Ghiciti cine face parte din InternetCorp?
Da, ati ghicit, chiar 9am.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.