Cum sa fi furat de hypermarketuri  

Am vazut ca realitateatv a prezentat mai multe materiale despre modul in care suntem furati de marile magazine.
Mi s-a intamplat si mie acum cateva saptamani in Cora Lujerului.
Astfel am reusit sa cumpar detergent lichid de 40 ron, cu toate ca pretul afisat era de 30 ron si lichid de parbriz cu 25 ron, pretul afisat fiind de 5 ron. Cumparand mai multe produse nu mi-am dat seama, pe moment, ca totalul este prea mare. Cand m-am uitat pe bon sa vad daca am fost pacalit sau nu, eram departe de Bucuresti. Oricum stiam ca o sa se scuze ca produsele respective fusesera la promotie, dar acum promotia a expirat. Asa ca am luat decizia sa numai fac cumparaturi de la Cora si in special de la Cora Lujerului, oricum nu imi placea modul in care erau organizate produsele, fiind diferit fata de alte hypermarketuri.
Culmea e ca acum imi fac cumparaturile chiar de la Kaufland Colentina, cel incriminat in materialul de mai jos.
Cei de la Kaufland chiar isi bat joc de noi cand declara ca sunt interesati ca preturile sa fie corecte, iar daca se intampla sa observam diferente de preturi, ei ne ofera diferite cadouri. Sa inteleg ca e un fel de premiu. S-ar putea castiga bani din asta, vanzand ponturi "bai du-te la Kaufland ca eu pretul gresit la oua si vei primii cadou un pachet de cafea...".




Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.