Cum sa stochezi un nimic  

Am citit cateva articole despre site-ul asta oosah.com, destinat stocarii datelor, majoritatea suna cam asa:

Cine nu dispune de un hard disk incapator si nu doreste sa-si tina toate colectiile de filmulete, melodii si poze pe CD-uri, are acum la indemana o solutie foarte inteligenta! Oosah ofera un spatiu impresionant de 1 TB (da, 1.024 GB!) pentru stocarea online a fisierelor multimedia. Dupa o simpla inregistrare pe site, nu trebuie decat sa uploadati tot ce doriti pe Oosah. Singura conditie este sa aveti o conexiune buna la Internet.


Si mi-am facut si eu cont acolo, dar mare mi-a fost mirarea cand mi-am dat seama cat de slab este siteul... De ce? Pentru exista o limita de 200 MB pentru clipuri video si de 9 MB pentru melodii. De ce as mai avea nevoie de un site care nu ma lasa sa stochez mai mult de 200 MB de video? Nu, in niciun caz, nu am nevoie de el. Dar la ce e bun? Pentru poze?, in niciun caz nu mi-as uploada pozele pe un astfel de site, si in al doilea rand ce hard-disk ar trebui sa ai ca sa nu iti poti stoca nici macar pozele? Poate ca unul de care aveam acum 8-9 ani, unu de 4 GB.
Am incercat sa uploadez niste fisiere word si pdf dar nu am reusit. Nu stiu care a fost motivul. Poate ca nu ar fi trebuit sa depaseasca 1 KB.
Deci, acest site nu e bun de nimic, nu imi este cu nimic util.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

2 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.