Imagini de weekend: Hotel KK  


Prima dată când am văzut hotelul am zâmbit şi am zis: "alt nume n-or fi gasit şi ăştia...", a doua oară când am trecut pe lângă el n-am putut să mă abţin şi i-am facut câteva poze pentru blog.



Între timp m-am documentat şi-am aflat că Hotel KK face parte dintr-o companie hotelieră destul de mare.Cu toate acestea numele nu are o rezonanţă plăcută pentru români, lucru de care s-au prins şi proprietarii hotelului, şi au mai adăugat la numele KK si Hotel Elisabeta.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.