Cu parul la vedere  

Văd destul de des bărbaţi care umblă pe stradă, merg la diverse întâlniri, ies la terase, descheiaţi la 2-3 nasturi de la camaşă, respectiv tricou, astfel încât li se vede părul de pe piept. Sincer mi se pare scandalos de scârbos. Şi eu am păr pe piept, dar imi deshid doar un nasture de la cămaşă/tricou şi nu-mi place să mi-l etalez, dar în acelaşi timp nici nu mi l-aş epila.
M-am gândit că cei care îşi etalează părul de pe piept se cred mai macho, cei mai gigolo, cei mai atrăgători, dar surpriză, intrebând fetele, am ajuns la concluzia că şi ele îi văd tot la fel de dezgustători şi de scârboşi, şi îi consideră cocalari sau ţigani in devenire.
Concluzia este destul de uşor de tras, dacă îţi pasă de cei din jur (ceea ce ar fi ideal, dar imposibil în România) şi dacă te respecţi pe tine însuţi, oferă-ne o privelişte mai plăcută, nu vrem să îţi vedem părul de pe piept.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.