Stejar vs Bergenbier pentru Ziua Barbatului  

De când cei de la Stejar au intrat în lupta pentru Ziua Bărbatului s-a creat un razboi între ei şi Bergenbier. Un razboi care le face bine celor de la Stejar pentru că au de câştigat la capitolul imagine.
Dar care e istoricul? Stejar a lansat această reclamă(numită "E dreptul tău la o bere adevarată"), care mi-a placut foarte mult, pâna am aflat că este copiată după o altă reclamă din afară. In reclama ei fac pur si simplu mişto de bergenbier şi de campania lansată de ei pentru ziua barbatului.
Azi a apărut si clipul prin care cei de la Bergenbier le dau replica celor de la Stejar. Iar îmi place, dar acum stau şi mă întreb dacă este şi autentic. Deci rămâne să vedem...

Iată clipurile despre care vorbeam mai sus:

Stejar - E dreptul tau la o bere adevarata



I am Canandian



Prietenii stiu de ce!




Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

2 comentarii

  • Anonim  
    8 mai 2008 la 01:25

    dragii mei, barbatia ca si termen general de a descrie un cumul de caracteristici, manifestari si, de ce nu, descrieri cu conotatii sexuale, nu mai este ce a fost odata... sau acum 10-15 ani...
    a fost odata ca niciodata, acel individ sau acea persoana de sex masculin care nu trebuia sa se "laude" ca e barbat sau nici macar sa o spuna cu tente hazlii... barbatia era demonstrata prin comportament, orgoliu, mod gandire, si astfel cineva intelegea dintr-o privire daca era vorba de un barbat sau de existenta barbatiei in acea persoana de sex masculin... mai mult decat atat, barbatii din acele timpuri indelungate nu se simteau ofensati si atacati in vreun fel de diverse comentarii la adresa lor..pentru ca aveau 2 caracteristici de baza : incredere in propria persoana si auto-evaluare si recunoastere a punctelor slabe si tari.
    din pacate, acel barbat este o specie pe care de disparitie...ceilalti sunt intr-o stare de metamorfoza continua si multi dintre ei au ajuns de fapt ( prin toate caracteristicile si criteriile enuntate anterior, sau mai bine spus lipsa acestora ) sa devina FEMEI!!!
    acestia sunt "barbatii din ziua de azi" care isi demonstreaza barbatia dand cu pumnul in masa, cei care sunt continuu nemultumiti, ofensati, se simt atacati prin vorbe si simt aceasta nevoie continua de a se auzi pe ei insasi spunandu-si "da, sunt un barbat !", sau am facut asta pentru ca sunt barbat... si alte fraze de genul acesta... si de ce? doar pentru a isi recastiga cumva increderea in ei? pentru a atrage femeile? pentru a isi crea o imagine dura si la prima problema sau bataie sunt primii care fug... pentru a li se accepta prezenta in anumite cercuri??? domnilor "barbati", daca erati macar jumatate din ceea ce afirmati continuu ca sunteti, era ok!!!
    sunteti devansati de femei la toate capitolele pe zi ce trece, si la orgoliu, si la curaj, si la initiativa, pana si la sofat !!! :) mai nou, o femeie nici nu se mai arata interesata daca aude aceste vorbe din gura voastra...decat daca o platiti foarte bine sau ii oferiti cadouri de lux si super lux... deci nici macar aici nu mai aveti avantaje...

    treziti-va la realitate si demonstrati-va barbatia prin fapte nu prin vorbe!!!

    sunt multe de spus pe aceasta tema, nu vreau sa ocup tot spatiul... dar cred ca ati prins ideea :)

    revenind la rezboiul intre cele 2 specii de barbati...
    domnilor barbati de la stejar, daca erati atat de barbati cum va place sa credeti ca sunteti, nu ati fi apelat la "lovituri sub centura" ca femeile in caz de ultima solutie de aparare... ati fi abordat problema ca barbati advarati si ati fi venit si voi cu o alta abordare sau o alta modalitate de atragere a targetului de consumatori Bergenbier.... ati fi recurs la o lupta dreapta ca intre barbati si cel mai bun sa castige!!!
    credeti ca ati castigat simpatia cuiva sau noi clienti prin aceasta abordare .. poate, dar cu siguranta nu din targetul bergenbier...le-ati provocat antipatii majore
    e adevarat ca v-ati creat un awareness intr-o luna ca altii intr-un an, dar din pacate nu unul pozitiv....
    mai pe scurt.... nu e o abordare "barbateasca" micul vostru joc de guerilla ( pentru ca razboi nu se poate numi )

    JOS PALARIA PENTRU PUTINII BARBATI ADEVARATI CARE MAI EXISTA IN ROMANIA!!!
    pentru restul...opriti metamorfoza, acceptati realitatea si demonstrati-va barbatia prin fapte!

    si ca sa incheiem cu un minunat slogan dintr-o campanie binecunoscuta barbatilor, si mai ales domnilor - RESPECT! celor ce il merita

    si referitor la copierea ideii de reclama de catre stejar... dupa ce ca nu sunteti barbati, mai sunteti si lipsiti de creativitate si idei... very low!!!

  • Tykryt  
    18 mai 2008 la 19:34

    sa inteleg ca acest comentariu a fost scris de un pr de la bergenbier? e cineva care mai crede ca in aceasta industrie mai este loc si de gentlemen agreement. cu siguranta ca in advertising nu se tine cont de asa ceva si intr-adevar Stejar si-a creat un "un awarness intr-o luna ca altii intr-un an" si asta conteaza pana la urma

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.