Am revenit...  

...din vacanţa care m-a ţinut departe de internet si de blog.
Parcă si Bucurestiul mi se pare mai frumos după o săptămînă în care nu i-am călcat străzile prăfuite si nu i-am respirat aerul poluat. Chiar am început sa-l vad puţin mai verde, de ce? habar n-am. Dar poate ca maine, cand va începe agitaţia, o sa-mi revin.
Ce-am făcut? Ceea ce face tot romanul. Adică gratare, bere, am fost la munte(vezi poze), m-am întalnit cu prieteni pe care nu-i mai văzusem de ceva timp si cel mai important mi-am încărcat bateriile.





Dacă vrei sa fi anunţat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.