Se inchide Yahoo?  

Compania de servicii de internet Yahoo! va anunta aproximativ 1.500 de concedieri in cursul saptamanii viitoare, potrivit unor surse citate de presa internationala. Decizia a fost luata in octombrie si face parte din planul de reduceri de personal pe anul acesta. Concedierile de la Yahoo! vizeaza in special departamentele de resurse umane si financiar. Sursa BusinessStandard

Mai tineti minte massurile alea de pe mess cu " Yahoo se va inchide daca nu faci n puncte...au fost inchise deja unele conturi...".
Nu va fi chiar asa, dar citind stirea asta mi-am adus aminte de massurile care circulau acum un an pe messenger.
Eu chiar as spune ca le doresc raul, pentru ca mi s-a cam luat de Yahoo, si eu nu folosesc mailul de la ei, ci doar chatul, pentru simplul motiv ca toata luamea are Yahoo messenger. Si apropos s-a lansat un chat romanesc, Alonia se numeste si este destul de fain.

AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.