Chiar nu vi s-a luat de Last Christmas de la Wham?  

Este destul de clar pentru toata lumea ca se apropie sarbatorile. Beculetele colorate care au inceput sa invadeze strazile, magazinele, restaurantele ne dau de stire ca in curand o sa ne uram "Sarbatori Fericite"
Ieri am vrut sa imi cumpar muzica de sarbatori, ca sa am ce asculta in masina. M-am dus la raionul de muzica foare decis sa cumpar un cd cu colinde romanesti si un altul cu muzica straina de Craciun.
In ceea ce privesti colindele romanesti mi-a fost foarte usor sa aleg un cd (si chiar nu am ales un cd cu Hrusca sau Fuego), dar greul a inceput cand a trebuit sa aleg cd-ul cu muzica straina. 80% din compilatiile de Craciun de pe raft contineau si melodia Last Christmas de la Wham/George Michael si anul trecut chiar mi-am promis ca va fi ultimul Craciun cand voi asculta melodia si observ ca nu mi-a trecut pana acum.
Chiar mi s-a luat de melodia asta, a devenit ceva boring si pana la urma cator fete/baieti sa le mai daruiesti inima de Craciun? Tu cu ce mai ramai?
Acum ma gandesc ca melodia va fi inclusa in playlistul tuturor radiourilor si va fi pentru a nu stiu cata oara hitul iernii, fetele/baietii care au mai ramas cu ceva inima din ceilalti ani, isi vor pune ca ton de apel melodia asta, foarte multi bloggeri isi vor pune melodia pe site, astfel incat o vor face viral.
Dar revenind la melodie? Oare cate ierni de acum incolo va fi hit?
Poate ca vor ramane fara inima datorita acestei melodii multe generatii de acum incolo. Eu ma pregatesc sa consum multa lamaie.

AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

  • Anonim  
    3 decembrie 2008 la 08:29

    Acum vin si intreb, unde este spiritul Craciunului in melodia asta? Eu inteleg ca de Craciunul asta imi schimb prietena(sau dupa caz prietenul...vezi G. Michael).

    Si cel mai interesant este ca hitul iernii nu-l are pe Cel pentru care este Craciun...

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.