Asa parcheaza un nesimtit  



Faptul ca in Bucuresti nu sunt locuri de parcare este cunoscut de toata lumea. Dar nici sa iti lasi masina in mijlocul drumului, ca e prea de tot. Eu unul incerc sa parchez cat mai regulamentar cu putinta si sa nu deranjez pe nimeni, dar cu toate acestea tot mi-am gasit masina zgariata si fara stergator pe spate.
Voi daca ati avea un X3 pe care l-ati fi cumparat cu bani munciti din greu asa l-ati fi parcat?
Hmmm, nu prea cred.
Mai multe poze >

AddThis Social Bookmark Button

4 comentarii

  • Anonim  
    18 noiembrie 2008 la 12:44

    Ai perfecta dreptate...in tarisoara asta nu se mai respecta nici o lege, nici o regula, nici macar cea a bunului simt sau a respectului fata de altii. PACAT de NOI...
    P.S. E un BMW X3 (e ceva mai micut decat X5 si putin mai ieftin) asta asa ca o mica paranteza :)...dar tot scump e

  • Tykryt  
    18 noiembrie 2008 la 13:06

    da..ai dreptate...am corectat.

  • Anonim  
    18 noiembrie 2008 la 13:12

    MEREU MA INTREB CUM SA FAC SA POT LASA SI EU MASINA UNDE NU AM VOIE (PE INTERZIS) DAR SA O LAS IN MIJLOCUL DRUMULUI ESTE PESTE IMAGINATIA MEA...

  • Anonim  
    18 noiembrie 2008 la 15:11

    Ce dracu' ne mai miram, sunt la retarzi d-astia peste tot. Ba cata nesimtire!!

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.