Efectele cocainei  


Sincer, am privit aceasta filmare de la Happy Hour cu teama si tristete. Spun teama pentru ca am crezut ca Marijuana va claca din moment in moment, dar Maruta a reusit sa duca interviul la bun sfarsit. Totusi nu inteleg de ce a fost invitata in emisiune, probabil ca are un manager care are habar de starea in care se afla momentan. In alta ordine de idei, vedem la Marijuana ce efect au drogurile asupra psihicului si asupra viitorului respectivului consumator.
Later edit: Cititi aici versiunea scenaristei de la Happy Hour >
Reactii la Piticu, Fulgerica, Buddha.

AddThis Social Bookmark Button

2 comentarii

  • Anonim  
    23 noiembrie 2008 la 23:45

    fata asta este traumatizata rau:|

  • Anonim  
    26 noiembrie 2008 la 08:42

    Sincer nu am reusit sa vad clipul asta pana la sfarsit dar aseara pe Antena 2 la "Agentul vip" daca nu ma insel a fost invitata Marijuana si am vazut si eu cat de traumatizata poate sa fie si cat de mult te pot distruge drogurile...adica pe parcursul intregului interviu nu a reusit sa lege 2 cuvinte in asa fel incat sa se faca inteleasa...eu unu nu am inteles nimic din ce spunea si dupa cate mi-am dat seama nici moderatoru...pacat de ea

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.