Bula vrea in Parlament  

Bula a iesit din sfera bancurilor si s-a inscris in PD-L si acum vrea in Parlament.
Din poza ar trebui sa imi dau seama ca este candidat in judetul Arges, dupa paraul Vedita, imi dau seama ... normal.
De ce si-a scris si porecla? Sa-si aminteasca rudele si prietenii din copilarie de el? ... macar ei sa il voteze pe saracul om.

[via Huidu]

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

3 comentarii

  • Anonim  
    3 noiembrie 2008 la 21:54

    ar putea reprezenta un avantaj chestia asta cu porecla.

  • Anonim  
    4 noiembrie 2008 la 14:26

    Eu vreau sa-l votez pe Bula. E cool, tine la tineret

  • Anonim  
    4 noiembrie 2008 la 17:22

    Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
    Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
    blog: www.varby.ro
    Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
    Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
    Sa avem bafta la trafic!

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.