Trece vremea...  

Cu trecerea timpului imi dau seama ca:

- cine se aseamana se aduna(am realizat asta gandindu-ma la cei care imi sunt prieteni);

- niciodata sa nu spui niciodata(offff de cate ori nu am spus niciodata si apoi s-a dovedit contrariul);

- ex-fumatorii devin cei mai inversunati anti-fumatori (daca nu crezi, atunci renunta la tigari si o sa vezi ce va urma);

- sfaturile pe care le primeam de la parinti trebuia sa le iau in seama pentru a nu suporta consecintele prostiilor pe care le-am facut pana acum;

- o mie de prieteni ar fi prea puţini, iar un singur duşman - prea mult;

- aschia nu sare departe de trunchi(in cazul asta monitorizarea va continua);

- nu toti care se poarta frumos cu tine iti sunt si prieteni, iar nu toti care te supara iti sunt dusmani;

- indiferenta doare(si e bine cand lovesti prind indiferenta ta fata de persoana respectiva);

- o melodie veche si buna ascultata de dimineata poate sa aibe efectul cele mai puternice cafele;

- e usor sa ierti, dar greu sa uiti.

si doar astea mi-au trecut acum prin minte...


Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.