Happy blogging  

Uneori e bine sa aflu ca prietenii imi citesc blogul, pentru ca acum 1 an jumate pentru ei mi-am facut blog :

Irina: ce mai faci???
Irina: sa stii ca sunt fidela blogului tau
Irina: si imi place tare mult cum scrii
Eu: ma bucur
Eu: nu gasesc emoticonu ala de luat in brate, dar sa stii ca te iau in brate
Irina: ia de aici

Si pentru asta le multumesc tuturor celor care trec pe aici, cel putin o data pe saptamana sau cand au ocazia.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.