Treaba cu stickurile  

La începutul verii am cumpărat un stick de 4 gb, Corsair, de care am fost foarte mândru pe atunci, am dat pe el 80 de ron. Acum două săptămâni am reuşit să îl stric, dar din fericirea nu aveam informaţii foarte importante pe el.
Ieri am cumpărat altul, acelasi magazin, acelasi pret, numai capacitatea diferă, are 8 gb.
Deci cam asa fluctuează preţurile la stickuri, în funcţie de sezon. Poate că la iarnă îmi iau altul de 16 gb la acelasi preţ, 80 roni.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.