Chiar pe strada Speranței  

Deseori răutatea oamenilor mă lasă perplex. Ieri mi s-a întâmplat din nou, pentru că mi-am găsit mașina zgâriată în locul unde o parcasem, adică jumătate pe trotuar și jumătate pe carosabil, așa cum parchează toată lumea în zonă.
Bineînteles ca au fost nervi, înjurături, dar în câteva ore mi-a trecut. Dar încă mă chinui să gasesc motivul care l-a determinat pe idiotul respectiv să facă o asemenea grozăvie, dacă se poate spune că există un motiv serios pentru așa ceva.
Să o luam pe rând: mașina nu stânjenea absolut pe nimeni; nu era parcată în fața vreunei porți sau garaj; nu am parcat pe locul unei anumite persoane; nu i-am deranjat pe cei ce au trecut pe trotuar. Deci wtf? Cât de retardat poți să fi să te apuci să scoți cheia din buzunar și să zgârii mașini așa din senin? Am citit că exista un nebun care scria cu cuțitul pe mașinile bogaților, dar mașina mea nu intră în categoria asta.
Așadar nu am decât să mă obișnuiesc cu astfel de evenimente și să sper că nu o să se mai întâmple.
Apropo mașina am parcat-o în zona Rosetti, strada Speranței(link spre melodie), sper ca nu a zgâriat-o vre-unu care stă la parter.

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

2 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.