gsp spameaza la greu  


Cei de la carpeta sporturilor(a se citi gsp) ma dispera cu spamurile lor. M-am dezabonat de doua ori de la newsletterul lor si tot mai primesc mailuri de la ei. Ultima data m-am dezabonat acum 3 ore si in urma cu 10 minute am primit alt mail de la ei prin care eram informat despre ce se mai intampla in lumea fotbalului... Nu-i mai suport!!! Ei nu stiu ca dragoste cu forta nu se poate? Pe ei de ce nu ii amendeaza nimeni?

Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

9 comentarii

  • Anonim  
    28 mai 2008 la 22:31

    raporteaza-i ca spam si pune-i pe o lista de tipul blacklist. Nu stiu exact cum se face, ma pot interesa, dar o sa-i doara al dracului de tare.

  • Anonim  
    28 mai 2008 la 23:25

    chiar azi s-au dat amenzi pentru spam.
    s-au plans si alti amici ce-ai mei ca "dintr-o data au primit mailuri de la gsp", totusi sper ca maine sa nu mai primesc vreun mail de la ei.
    am intrat pe siteul ANRCTI (http://www.anrcti.ro/), cei care dau amenzi pt spam, dar nu am gasit unde sa raportez spamurile...

  • Anonim  
    29 mai 2008 la 07:52

    Incearca aici, si mai cauta si altii pe net dupa "blacklist spam".
    Daca ii raportezi la cateva motoare din astea, in scurt timp li se blocheaza site-ul si pentru ei e o procedura atat de complicata sa ii scoata de pe lista, incat a doua oara nu mai fac, poti sa fi sigur.

  • Anonim  
    29 mai 2008 la 07:53

    am uitat sa pun link-ul :D
    http://www.spamcop.net/anonsignup.shtml

  • Tykryt  
    29 mai 2008 la 09:40

    i-am raportat la 4 motoare. sper sa se intaple ceva. multumesc pentru ajutor

  • Anonim  
    29 mai 2008 la 10:59

    Bravos, sa-mi spui daca au incetat. :D

  • Tykryt  
    30 mai 2008 la 13:03

    cred ca am reusit. de doua zile nu am mai primit niciun mail de la gsp.:D misiune indeplinita. @razvan: multumesc pentru ajutor

  • Anonim  
    30 mai 2008 la 22:17

    cu placere, alta data daca mai ai probleme in legatura cu net-ul sau IT-ul apeleaza la mine. Chiar daca nu le stiu pe toate, macar stiu unde sa caut sau cunosc pe cineva care te poate ajuta.

  • Anonim  
    12 iunie 2008 la 22:00

    Multumesc. :) Pentru ca am si eu probleme cu spam-ul si mi-a luat ceva sa gasesc unde si cum sa raportez asta.

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.