Cum să mai ai încredere în sondajele de opinie?  

Azi mi-a bătut la usă un băiat, probabil student, care făcea sondaje de opinie. Mă roagă daca sunt amabil 10 minute, pentru un sondaj politic. Îi zic că da, nu-i nici o problemă şi începe să pună întrebările. Dacă mă duc la vot, cu cine votez, in ce partid am încredere. Până aici totul ok. Dar dintr-o dată începe să pună întrebările foarte repede şi devine agitat, îmi arată pe foaia de sondaj câteva nume de personaje politice, mă lasă să ma uit maxim 2 secunde şi tot el răspunde: da, cred că aţi auzit de toţi; şi dă pagina la întrebarea următoare. Îl opresc, îi zic stai! ca de ăsta nu am auzit şi il bifează în grabă. Întrebarea urmatoare se asemăna cu precedenta, o completează el fără să mă mai întrebe ceva, la întrebarea cu ce partid aş vota, bifează el singur partidul candidatului pe care i-am zis ca o sa-l votez…şi ajunge la întrebările personale. La salariu îmi pune el 20 de milioane, la total venit pune 40 milioane şi zice: probabil si soţia dvs câstigă tot la fel.wtf? nu am nici un inel pe mână cum a tras concluzia că sunt căsătorit?
Acum partea interesantă. Îmi cere un număr de telefon, il dau şi zice: dacă vă sună cineva să-i spuneţi că sondajul a fost pe bune, iar dacă vă ţine prea mult de vorbă sa-i închideţi telefonu’.
Vă doresc o zi bună, îmi zice şi pleacă în grabă. Ok, pa, îi zic. M-a lasat mască felul în care a decurs sondajul.
În urma unei asemenea întamplări cum să mai ai încredere în sondajele de opinie?


Daca vrei sa fi anuntat cand apar articole noi pe blog aboneaza-te la feed rss(daca nu stii ce inseamna feed rss intra aici). Daca nu dispui de acest serviciu te poti abona prin e-mail si astfel vei primi ultimele articole de pe blog sub forma de e-mailuri.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.