tykryt dot com  

Nu am idee cati din cei care au citit macar un articol pe blogul asta stiu si cum se numeste site-ul(adica www.tykryt.com), m-as fi bucurat ca macar sa retina numele blogului(Let me blog your mind). Multi din cei care stiu ca am blog nu au retinut, inca, numele siteului si ma roaga mereu sa le dau link sa vada ce am mai pus pe blog.
Din cate am citit pe alte bloguri numele siteului conteaza foarte mult si acesta este un foarte mare dezavantaj pentru mine. Dar eu nu ma adresez persoanelor care pot sa retina numai nume ca gigi.ro si libertatea.ro, iar exemplele pot continua.
Dar totusi, de unde vine tykryt?, pentru ca tot mi s-a luat sa mi se adreseze intrebarea asta. In timpul razboiului din Irak, auzeam mereu de orasul Tikrit, din sudul tarii si imi placea cum suna numele si asa am pus 'y' in loc de 'i' si a aparut nicknameul tyckryt si mai nou tykryt. Deci dude nu e asa greu sa tii minte : tykryt...

AddThis Social Bookmark Button

2 comentarii

  • Anonim  
    19 februarie 2008 la 09:19

    desi ma uite pe site nu o sa retin numele lui oricum, oricum un sfat; se poate adauga la favorite, eu il am "blogu lu gogu"

  • Tykryt  
    19 februarie 2008 la 22:59

    da :D noroc ca se poate adauga la favorite la explorer si la feed cu firefox ;). Si ideea ta cu blogul lui gogu o stiu. Apropo ce blogul meu apari cu anonim? :D

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.