Felicitari! Ai câstigat...  

Acum două săptămani am cumpărat o maşină de spălat de la Flanco. Toate bune si frumoase...până ieri cand primesc un sms care sună cam aşa:

Felicitari! Flanco v-a ales câstigător al unui premiu în valoare de 2000 de euro. pentru mai multe detalii contactaţine în 10 minute. Vă mulţumim!


Destul de ciudat mesajul, mi-am zis, adica eu sa îi sun pe ei in 10 minute. Şi daca nu ii sun in 10 minute?...Mi-am adus aminte că citisem pe net despre nişte ţepe de genul asta, dar am sunat mai mult de curiozitate si mai ales pentru că le dădusem celor de la Flanco numărul meu de telefon şi mă anunţasera că intru in nu-ştiu ce concurs.
Am sunat si băiatul de la celalalt capăt al firului m-a rugat sa ma prezint şi să-i spun numărul de telefon după care sun, îi simteam emoţia în glas. L-am intrebat de ce mai este nevoie să le dau datele mele atâta timp cât sunt în baza lor de date. Omul mi-a explicat că asta e regula si a început să se bâlbâie şi a închis telefonul.
L-am sunat iar, mai mult să vad pâna unde poate merge cu farsa. De data asta eram in baza lui de date şi ar fi trebuit să cumpar să cumpăr 2 cartele valorice, iar codul să i-l trimit lui pentru a mi se valida premiul...Nu a mai fost nevoie sa mai continui convorbirea pentru că ar fi trebuit să apelez la un altfel de limbaj.
Azi mi-a zis un coleg că a primit un sms de la Altex şi că a câştigat 1000 de euro, dar era numai o ţeapă asemănătoare...Cred ca e la modă sa îţi incarci telefonul in modul ăsta.
E enervant faptul ca baza de date a acestor firme ajunge la astfel de oameni. De la aceste firme se pot informa hoţii atunci cand vor sa fure ceva electronice sau poate nu se mai fură asa ceva...

Daca iti place acest blog si vrei sa fii anuntat cand apar articole noi, aboneaza-te la feed. Nu ai idee ce inseamna feed RSS? Click AICI

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.