Leapşa cel mai bun(ã)/cel mai rau  

Am primit de la Alinutza o leapşa interesanta, pe care trebuie sa o onorez. Categoriile sunt identice cu ale ei.

Cel/Cea mai bunã:
1. Prieten de sex masculin: Cãtalin, Gabi, Mihai si Mitu (in ordine alfabeticã), imi sunt prieteni din facultate si cu timpul au devenit cei mai buni prieteni.
2. Prietena de sex feminin: Cãtãlina.
3. Vacanta. Toate vacanţele de pâna acum au fost mişto, dar ultima a fost mai specialã pentru cã venea dupã un an de muncã.
4. Varsta. Cel mai frumos este pe la 16-17 ani.
5. Amintire. Nu e bine sa traiesti din amintiri...

Cel mai rãu
1. Moment al zilei: dimineata
2. Zi din saptamana: Luni
3. Mancare: ciorbã de burtã(ştiu ca sunt ciudat, dar nu suport mirosul)
4. Amintire: pâna acum nu am trait momente neplacute care ar trebui mentionate

Ultimul/Ultima:
1. Persoana pe care ai vazut-o: Cristiana
2. Persoana cu care ai vb la tel: Dana
3. Imbratisat: Adina
4. Persoana care i-ai trimis Sms: Cãtãlina
5. Persoana cu care ai vorbit pe messenger: Alexandra

Yesterday:

1. Ce ai facut: am fost la serviciu, mi-am plãtit facturile restante, shopping si mai pe seara m-am uitat la Good Luck Chuck
2. Cu cine ai fost: Mitu, Dan, Cristiana
3. Zi buna/rea: bunicicã
4. Ai pierdut ceva: nop
5. Te-ai indragostit: nop

Azi:
1. Ce faci acum…: lucrez
2. Azi in general: serviciu si mai pe seara trebuie sa ma duc la scoala
3. Porti: haine casual
4. Ce-ai mancat la pranz: ...
5. Mai buna ca ziua de ieri: tot la fel

Maine:

1. Este: another day @ work
2. Ai planuri: nu
3. O sa fie o zi norocoasa: posibil
4. Ce nu iti place la ziua de maine: cã e posibil sa plouã
5. Ai de muncit: da

Preferate:
1. Numar: 14
2. Cantec: David Guetta - The World Is Mine
3. Culoare: violet
4. Anotimp: primãvara
5. Tara: România

Acum:
1. Impreuna cu cineva: nu
2. Iti este dor de cineva: nu
3. Dispozitie: somnoros
4. Iti doresti: sa vina weekendul si concediul

Leapşa merge mai departe la Kaleid si la too creative

AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.