Comerţul on-line  

Sãptamâna trecutâ am cautat pe net un mp3 player, Creative Zen V. Am sunat la toate firmele care ziceau cã il au pe stoc dar, din pãcate, nici o firmã cunoscutã mie nu il avea, aşadar am sunat la MediaDot, care ramasese ultima mea şansa. Le-am explicat despre produs, pentru ca nu aveau pe site cod de identificare pentru playerul meu, şi mi-au zis cã ma suna ei in cateva minute sã imi spunã dacã il au pe stoc sau nu. Ei bine am asteptat o zi şi nu au dat nici un semn. A doua zi i-am sunat iar, le-am povestit tot ce s-a intamplat in ziua precedenta si cã ma intereseazã playerul ãsta şi vreau sa stiu daca il au pe stoc. Domnişoara respectivã s-a oferit sã mã caute in baza de date, sa vadã dacã sunt pe acolo, dar cica nu eram, mi-a facut ‘din nou’ cont, iar discutia mea cu ea s-a terminat cu promisiunea ca mã va suna cineva in maxim 24 de ore. Eii bine au trecut de atunci minim 72 de ore şi nu am primit nici un semn. Ma gândesc cã sunt atât de primitivi şi de rudimentari incât au de gand sa imi trimita vestea despre player prin intermediul unui porumbel.
I-am sunat azi şi toate numerele de telefon publicate pe site sunau ocupat şi chiar nu-mi vine sã cred cã sunt atat de solocitati.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.