Posta Romana si oficiile ei  

Acum cateva zile a trebuit sa ajung la oficiul postal nr 15 pentru a ridica un colet. Nescriind nici o adresa pe fituica prin care am fost instiintat, am apelat la google sa vad pe ce strada este oficiu asta. Pe site-ul postei romane am gasit ca este pe strada cotroceni si m-am dus fara nici un gand ca nu il voi gasi, dar surpriza...ajungand pe Soseaua Cotroceni nr.10-12 am gasit o firma de curierat rapid. In fine…de la ei am aflat ca nu mai este de mult acolo, s-au mutat pe strada Zarii, in apropiere. Ma duc acolo, gasesc posta, dar erau in pauza de masa o jumatate de ora. Stau astept zece minute si de plictiseala incep sa citesc afisele de pe usa...si la un moment dat citesc ca asta e oficiul postal 35....offf nu se poate...

O intreb pe doamna care tocmai terminase pranzul unde se afla oficiul asta al 15-lea si imi spune ca este pe regina elisabeta langa mc'donalds.

M-am deplasat pana acolo si din fericire l-am gasit.

Deci domnilor postasi actualizativa site-ul ala daca vreti sa ne informati si daca tineti la imaginea institutiei.

In legenda asta nu inteleg de ce oficiul postal se prescurteaza si cu OP si cu OF.


AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

  • Anonim  
    11 martie 2008 la 13:14

    Nu ma mai mira nimic la institutiile astea ale statului. Sunt complet depasite, parca te intorci cu 20-30 de ani inapoi cand iei contact cu ele. Am avut si eu o experienta cu posta.

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.