Ce vreau sa imi aduca Mos Craciun  

Am fost provocat de Puişorul Cufurit sã-i scriu Moşului si sã ii spun ce vreau sã-mi aduca anul ãsta. Hmmm nu i-am mai scris din copilãrie, cand impreuna cu sora mea ne apucam din timp sa facem celebrele liste adresate Moşului, cu gandul ca va avea timp sa ne indeplineasca toate dorinţele.

Dragã Moşule,

Probabil ţi-a fost dor de scrisorile mele prin care iţi ceream tot felul de idioţenii adolescentine. Iatã cã am crescut, in special ca vârstã si in inaltime, si iţi scriu din nou, mai mult forţat de imprejurãri, pentru cã trebuie sã recunosc, daca nu primeam leapşa asta nu iti scriam nici anul ãsta.

Pãi...acum nu-mi mai doresc maşinuţe şi soldãţei, acum nu mai vreau scrabble sau mai stiu eu ce joc...Acum vreau sa am parte de un Crãciun ca in copilãrie, vreau sa ningã in acea zi, sa fie zãpada mare si viscol, vreau ca toatã familia sã fie in jurul bradului, sã aşteptãm cu nerabdare cadourile, vreau sã manânc foarte multe prajituri, sã stau sã mã uit la desene animate, iar seara sã mã facã sa râd cu adevarat de comedie.

E asa greu? Asa ziceam si eu. E floare la ureche. Pai atunci ce mai stai pe ganduri...

Cu drag acelas copil,
tâmpit...tykryt

Leapşa merge mai departe la IroniquE, la Alinutza si Dan si vã doresc sã primiţi cât mai multe cadouri si daca vreti sa ii scrieti mosului o puteti face la www.moscraciun.ro, asta este site-ul lui pe .ro .

AddThis Social Bookmark Button

1 comentarii

  • Anonim  
    19 decembrie 2007 la 00:06

    Site personal al lui Mos Craciun. Fii gata pentru intalnirea cu Mosul. Scrie-i o scrisoare si-ti va raspunde pana in zori, invata poezii si cantece pentru a-i arata cat ai fost tu de cuminte. Pe 25 decembrie vine tocmai din Laponia cu multe cadouri.

    http://www.scriemosului.com/

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.