Dimineata cu ratb-ul  

Dimineata de octombrie, frig, ploaie, intuneric, o atmosfera bacoviana. Eu prind cu greu autobuzul, ca sa merg doua statii pana la metrou…gasesc un loc…in picioare, aproape de usa. La urmatoarea statie se urca controlorii, era prea de dimineata ca sa ii observ…in fine…am ramas surprins de prezenta lor, nu ma mai intalnisem cu ei de ceva timp, cred ca de doi ani.
Langa mine se afla o babuta pe la 80 de ani.
Controlorii o abordeaza:
- Buna dimineata! Actele dumneavoastra, va rog!
Ea scotoceste cu mainile inghetate de frig prin poseta ei roasa pe la colturi, plina cu printre batiste, elastice si papiote, si gaseste abonamentul.

WidgetBucks - Trend Watch - WidgetBucks.com

- Uitati aici.
Controlorul, devotat meseriei lui, se uita lung la abonament…
- Mda… vad ca aveti reducere pentru pensionari, puteti sa imi aratati talonul de pensie, va rog!
- Talonul? intreaba babuta
- Da! Talonul! Talonul de pensie…
- Pai nu-l am mama la mine, ca nu umblu cu el dupa mine…
- Aha… Pai… si de unde stiu eu ca sunteti pensionara?
Eu si cu cativa calatori ramanem stuperfiati de prostia acestui organ de control al RATB – ului. Babuta ramasa cu ochii cascati si, firesc, fara replica.
Langa mine o pustoaica trezita cu zambetul pe buze ii da replica:
- Asa e! Sa nu o credeti! E colega cu mine la facultate! E in anul III!
Si se apropie statia unde sa cobor…si iar am scapat de ei…

AddThis Social Bookmark Button

2 comentarii

  • Anonim  
    31 octombrie 2007 la 10:50

    sa stea acasa daca sunt batrani, mai ales daca nu pot dovedii ca sunt pensionari, ca impostorii astia care se dau drept pensionari au mancat banii tarii..

  • Anonim  
    1 noiembrie 2007 la 00:33

    urasc controlorii si sunt mandru ca nu le-am dat niciodata spaga. asa ca mai bine platesc amenda statului, care oricum sunt niste hoti, de parca voi nu stiati...dar controlorii sunt si mai mari.

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.