Campanie impotriva spitalelor horror  

Image and video hosting by TinyPic

Campania impotriva spitalelor horror este initiata de Reporter Virtual si sustinuta si de mine in speranta ca lucrurile se vor schimba in spitalele din Romania.
Mesajul campaniei este simplu: NU MAI VREM in spitalele romanesti: incompetenta, mizerie, birocratie, pacienti morti cu zile, lipsa de respect si nici sa dam spaga. Spuneti STOP spitalelor horror din Romania.
Eu ma aflu printre persoanele norocoase, am fost internat numai cand eram mic si situatia din spitale nu era atat de groaznica, dar am fost de curand intr-un spital din Tulcea, de fapt singurul spital din oras si m-am ingrozit. La parter si la etajul 1 era ca pe santier, se daramau peretii, daca stateai 5 minute prin preajma riscai sa iesi plin de praf, lifturile nu mergeau, iar cel mai bun doctor ginecolog al spitalului cerea pentru un avort 300 de euro(spaga).
Imi povestea o prietena ca atunci cand s-a dus la un simplu consult ginecologic, pentru ca era insarcinata, a trebuit sa treaca printr-o sala in care se faceau avorturi.
De curand un prieten a fost internat la Spitalul Militar si imi spunea ca un coleg de camera de-al lui i-a dat brancardierului 50 de roni pentru ca l-a transportat din sala de operatii pana in pat...
Intru-cat si eu sprijin aceasta campanie, puteti sa scrieti povestile voastre traite in spitalele noastre.

AddThis Social Bookmark Button

3 comentarii

  • Anonim  
    20 octombrie 2007 la 00:25

    Spitalul romanesc e o sursa inepuizabila de infectii si boli. Mai bine as sta acasa sa-mi macin boala sau sa ma macine ea, decat sa merg sa ma internez. Bat in lemn.

  • Anonim  
    21 octombrie 2007 la 13:10

    situatia din spitale e foarte grava. cred ca asta e o campanie de constientizare, pentru ca e foarte greu sa se schimbe ceva in asemenea centre "horror" si nu depinde numai de noi. de noi depinde in masura in care trebuie sa nu mai dam spaga, dar daca nu dai spaga nu te baga nimeni in seama deci....

  • Anonim  
    22 octombrie 2007 la 10:46

    pestele de la cap se impute.
    Sa traiasca toti ministri care au avut graija de noi, in frunte cu asta de acu.
    daca ala de la agricultura ia carnati asta probabil vrea mate ...fripte

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.