Se fac angajari masive  

AddThis Social Bookmark Button

5 comentarii

  • broxigard  
    16 septembrie 2007 la 11:29

    Articolul asta ma duce cu mintea in vremea cand cautam un loc de munca in domeniul meu, si mai vedeam din cand in cand (adica mai tot timpul)in ziare ca vuiau a tot felul de anunturi sofisticate cu diverse cerinte, iar de fapt sub toata sandramaua de cuvinte se ascundea un post de biet agent de vanzari care prin prisma anuntului era facut un fel de persoana foarte importanta, ca in cele din urma cred, persoana care "punea botul" la ele, sa sufere o mare deziluzie....

    Salutare....uite imi place blogul tau, daca vrei, vino sa facem schimb de linkuri....
    Daca esti de acord, te rog trimite-mi un mail sau daca nu lasa-mi mesaj pe blog.

    Te-am salutat...

  • broxigard  
    16 septembrie 2007 la 13:45

    ok, mersi, am facut asemenea....tinem legatura....

  • Anonim  
    16 septembrie 2007 la 14:08

    ok. :)

  • Anonim  
    18 septembrie 2007 la 00:34

    bai asta e adevarata? ca e prea penala:)))

  • Tykryt  
    28 septembrie 2007 la 15:46

    exista sanse sa fie reala:))...tu ce parere ai?

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.