Cum sa folosesti scarile rulante  

Metroul a devenit, in ultimul timp foarte aglomerat si probabil ca o sa se mai aglomereze de la 1 octombrie, de cand incepe noul an universitar. Am marea sansa ca trebuie sa merg doar 3 statii pana la serviciu, dar....

Am observat ca putine persoane stiu cum sa circule pe scrile rulante de la metrou. Atunci cand te grabesti chiar nu ai pe unde sa treci pentru ca se gasesc vreo cativa care stationeaza pe partea stanga a scarilor.

Deci ... cum sa va zic ... nu e mare filozofie. Pe partea dreapta se stationeaza, iar pe partea stanga cetateanul trebuie sa urce/coboare. Simplu, nu? Partea stanga trebuie lasata libera. Pe unele scari rulante sunt chiar desenate 2 talpi pe partea dreapta si una pe stanga, dar cu siguranta ca multi nu le-au observat pentru ca altfel si-ar fi pus mai multe semne de intrebare.

In strainatate, unde, desi sunt scari de 3 ori mai lungi decat ale noastre, se face coada pe partea dreapta iar pe stanga ramane culoar liber, pentru cei care vor sa mearga.

Ar trebui ca astia de la Metrorex sa faca o campanie de informare prin niste autocolante si sa se explice rolul acestor pasi desenati cu vopsea galbena pe treptele de la metrou.

AddThis Social Bookmark Button

3 comentarii

  • Anonim  
    28 septembrie 2007 la 15:50

    Am inteles care e faza, dar eu am o alta problema, mult mai garava, cu oamenii care isi aprind tigara inainte sa se termine scara...Nici nu pot sa-i cataloghez pe acesti oameni...

  • Tykryt  
    29 septembrie 2007 la 14:48

    sunt greu de catalogat cei care isi aprind tigarea pe scara de metrou. o data am vazut un pustan care fuma chiar pe peron si cu siguranta, in prostia lui credea ca e cel mai smecher.

  • Anonim  
    1 octombrie 2007 la 19:05

    pe mine ma streseaza obsedatii sexual care ne fac poze la fund, ne pipaie si incearca sa ne agatze vorbindu-ne foarte vulgar incat nu stiu ce fata s-ar putea cupla cu un asemenea specimen. deci ce spui tu acolo nu e asa grav. problema mea este cum ii integram asemenea "oameni" in societate?

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.