Zana cu surprize  

Nu dau drumu prea des la tv, pentru ca de obicei gasesc numai emisiuni kich-oase in care sunt promovate marlania si curvasaraia. Dar asta e alta poveste si nu vreau sa aprofundez acum.
Azi de dimineata cautam pe telefonul mobil un post de radio cu muzica buna si butonand am ajuns la un post, foarte prost de altfel, care mi-a captat atentia pentru cateva secunde cu un promo, se promitea ca o zana iti indeplineste cateva dorinte ... bla ...bla... nu prea conteaza care sunt.
Spotul, cu toate ca este in spiritul Craciunului, este de asa natura incat te duce cu gandul la altceva, mai precis la sex.
Ma gandesc eu asa in sinea mea ca numai e mult pana cand vor fi concursuri in care Celebra X/Celebrul Y vor oferi participantilor la concursuri tot ceea ce isi doresc, chiar si din punct de vedere sexual. Nu stiu de ce, dar am impresia ca nu mai este mult pana cand se va ajunge aici, ceea ce ar reprezenta culmea prostitutiei societatii actuale.

AddThis Social Bookmark Button

0 comentarii

Trimiteți un comentariu
Poker online Romania - invata sa joci poker pe Internet. Pe bani reali sau virtuali.